رونمایی از ۳ سامانه مدیریت ریسک پژوهشکده بیمه

  کد خبر: 16060045395

سامانه‌های پایگاه داده هوشمند صنعت بیمه، آزمایشگاه ریسک و سامانه ریسک زلزله روز دوشنبه با حضور غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، هیات عامل و جمعی از مدیران بیمه مرکزی رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، سلیمانی در این برنامه گفت: خوشبختانه پژوهشکده بیمه در این مدت توانسته به عنوان حلقه ارتباط صنعت بیمه و پژوهش به خوبی عمل کند و طرح های خوبی ارائه کند.

او با بیان تحولات تکنولوژی و اقلیمی در سطح جهان افزود: پژوهشکده باید با مطالعات راهبردی و کاربردی صنعت بیمه را در ارائه خدمات نوین در این حوزه‌ها راهنمایی و هدایت کند.

سلیمانی، برنامه راهبردی پژوهشکده بیمه را خوب و منسجم دانست و گفت: همچنان انتظار میرود پژوهشکده به تلاش مضاعف در ارتقاء جایگاه صنعت بیمه میان بیمه‌گران و بیمه‌گزاران برنامه‌های نوینی ارائه کند.

او تاکید کرد: پژوهشکده بیمه در حوزه ارتباط صنعت بیمه با پژوهش خوب عمل کرده است و امیدوارم این ارتباطات به خارج از صنعت بیمه و سایر صنایع نیز گسترش یابد و به ارائه محصولات و خدمات جدید منجر شود.

در پایان رئیس کل بیمه مرکزی سامانه‌های پایگاه داده هوشمند صنعت بیمه، آزمایشگاه ریسک و سامانه ریسک زلزله را برای صنعت بیمه در حوزه مدیریت و کنترل ریسک بسیار موثر دانست و خواستار راه‌اندازی سریع آنها شد.

خروج از نسخه موبایل