سامانه آماری صنعت بیمه(ساب) به‌روز رسانی شد

  کد خبر: 19100064452

سامانه آماری صنعت بیمه (ساب) با ۶۱متغیر و بیش از ۹۲هزار داده به‌روز رسانی شد. این سامانه با سطح دسترسی آزاد، از طریق کامپیوتر و تلفن همراه در دسترس است و امکان انتخاب همزمان چندین متغیر و نمایش آن‌ها را در دو محیط Excel و HTML برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، این پژوهشکده با مشارکت بیمه ‌مرکزی در ادامه تهیه و انتشار منظم و مستمر آمار و گزارش‌های بیمه‌ای خود در قالب سالنامه‌های آماری صنعت بیمه، با هدف توسعه و تقویت پایه‌ای تحقیقات بیمه‌ای و رفع نارسایی‌های ناشی از انتشار فیزیکی داده، سامانه آماری صنعت بیمه(ساب) را طراحی و در ۲۲بهمن سال ۹۹به‌صورت رسمی از آن رونمایی کرد.

سامانه آماری صنعت بیمه به نشانی https://isp.irc.ac.ir امکان دسترسی سفارشی به داده‌ها را در قالب خروجی‌های سری زمانی و پانل برای کاربران از طریق سیستم کامپیوتر و تلفن همراه فراهم می‌کند.

سامانه مذکور پس از به‌روزرسانی‌های مکرر و افزودن دکمه‌ها و متغیرهای جدید اکنون شامل ۶۱متغیر مهم صنعت بیمه است که به تفکیک استان رشته و شرکت برای داده‌های حسابرسی شده‌ای که سالانه در سالنامه آماری صنعت بیمه منتشر می‌شود، به ارائه اطلاعات در بخش‌های سری زمانی داده‌های صنعت بیمه، داده‌های رشته و شرکت‌های بیمه‌ای، داده‌های استانی، منابع انسانی و داده‌های اتکایی می‌پردازد.

سامانه آماری صنعت بیمه ضمن آن که امکان انتخاب همزمان چندین متغیر و نمایش آن‌ها را در دو محیط Excel و HTML برای کاربران فراهم می‌کند به آن‌ها این امکان را می‌دهد که برای هر یک از متغیرهای انتخابی نمودار مورد نظر خود را به صورت میله‌ای یا خطی طراحی کنند.

کاربر پس از بارگیری اطلاعات انتخاب‌شده در محیط Excel امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های این نرم‌افزار اعم از انجام محاسبات آماری، فرمول‌نویسی و رسم نمودار را دارد و می‌تواند فایل مربوطه را با نام و فرمت دلخواه بر روی رایانه شخصی خود ذخیره کند.

خروج از نسخه موبایل