سامانه ۱۲۴ در تمامی زمینه ها پاسخگوی صنعت گران خواهد بود

  کد خبر: 21100064832

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سامانه 124 در تمامی زمینه ها پاسخگوی صنعت گران خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران علی رسولیان در سی و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از سفر رئیس جمهور به قم، وزیر صمت در راستای پیگیری این مصوبات دستور تشکیل جلسه دادند که نشان دهنده عزم جدی وزیر برای حل مشکلات است.


وی ادامه داد: ۱۳۰ درخواست در این زمینه ثبت شده و امروز سامانه ۱۲۴ که در تمامی مسائل پاسخگو خواهد بود، راه اندازی خواهد شد.
رسولیان بیان داشت: امروز بسیاری از سرمایه گذاران متقاضی زمین هستند که باید با برطرف کردن مشکلات آن ها از ظرفیتهای آنان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد:پروژه مهم، افزایش ظرفیت تولید است که در استان ها کلید زده شده و مشاورینی در تمامی استان ها انتخاب شده اند و راهکارهای زیادی در این زمینه احصا شده تا این واحد ها از رکود خارج شوند.

رسولیان با بیان این که تامین مالی واحدها نیز در دستور کار است، تصریح کرد: ما در شهرک های صنعتی تمرکزمان بر منابع داخلی است و برای این که بتوانیم از تسهیلات دولتی بهره بگیریم با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ما نباید در خصوص سرمایه گذاران کوتاهی کنیم و باید زیر ساخت های آن ها را فراهم کنیم.

رسولیان خاطر نشان کرد: در زمینه زیر ساخت ها استان قم به خوبی وارد عمل شده و امسال بسترهای خوبی فراهم شده است تا سرمایه گذاران قمی که تعدادشان هم دلگرم کننده است بتوانند از این مهم بهره ببرند.

خروج از نسخه موبایل