سرمایه‌گذاری بیمه تعاون در صنعت ساختمان

  کد خبر: 28060046897

بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی با همکاری مهندسان ساختمان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه‌نامه‌های زیادی با این حوزه مرتبط هستند، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش‌های منابع انسانی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه انجام داده است.

او ادامه داد: بیمه تعاون در مدیریت بیمه‌نامه‌های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کارآزموده در این حوزه بهره‌مند شده و بدین ترتیب بیمه‌نامه‌هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش‌های کامل و با حق بیمه‌نامه‌های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد.

باباکردی افزود: با سازمان نظام مهندسی ساختمان مذاکرات اولیه صورت گرفته و امیدواریم تا سه ماه آینده اجرایی شود، تا بتوانیم خدمات بیمه‌ای را به تمام اعضا نظام مهندسی چه حقیقی و چه حقوقی به صورت کامل ارائه دهیم.

سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون گفت: در حال حاضر بیمه‌نامه‌ای که بیمه تعاون در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد هم به صورت تکی و هم به صورت پکیج بیمه‌ای است.

او در ادامه افزود: بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی راه‌اندازی کرده است که همکاران شرکت در این واحد هم در حوزه مهندسی و هم در حوزه بیمه متخصص هستند و به اعضاء سازمان نظام مهندسی مشاورهای لازم را برای صدور بیمه‌نامه و خسارت می‌دهند، این کار باعث می‌شود که نیاز جامعه مهندسی کشور در این زمینه رفع شود.

خروج از نسخه موبایل