سناریوی نزولی بازار رمزارزها را جدی بگیرید!

  کد خبر: 28090061508

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود اما هنوز سناریوهای نزولی برای بازار بسیار جدی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اگرچه بازار رمزارزها روندی نزولی دارد اما کارشناسان عقیده دارند روند بلندمدت بازار صعودی است و احتمال اینکه بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد زیاد است.

امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار در تریدینگ رنج قرار دارد و من انتظار دارم بیت‌کوین تا محدوده ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار ریزش کند. محدوده ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار فرصت خوبی برای خرید است.

این کارشناس در ادامه گفت: اگرچه عقیده دارم محدوده ۴۱ هزار دلار فرصت خرید خوبی است اما انتظار ندارم بازار از این محدوده به شدت رشد کند و به نظرم بازار از این محدوده نهایتا تا ۵۲ هزار دلار رشد می‌کند.

این کارشناس در رابطه با احتمال شروع روند صعودی بازار گفت: اگر بیت‌کوین بالای محدوده ۵۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند انتظار روند صعودی بیت‌کوین را داشت اما در غیر این صورت انتظار ریزش بیشتر هم وجود دارد.

این کارشناس در رابطه با احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۴۰ هزار دلار گفت: اگر بیت‌کوین بعد از ریزش تا محدوده ۴۰ هزار دلار نتواند بالای محدوده ۵۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند انتظار داشت که بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار ریزش کند اما اگر به زیر محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش کنیم احتمالا بازار ۶ ماه به استراحت نیاز دارد.

تکنیکال

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴-ساعته بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده اما خریدار قوی نیست و نمی‌توان به رشد بیت‌کوین امیدوار بود.

اگر به کندل‌های بیت‌کوین دقت کنید پی می‌برید که کندل‌های نزولی از کندل‌های صعودی قدرت بیشتری دارند و این نشانگر این است که هنوز انگیزه برای خرید بیت‌کوین وجود ندارد.

شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۴۷ قرار دارد و روندی نزولی به خود گرفته است.

MFI روی عدد ۳۷ قرار دارد و به نظر می‌رسد روندی نزولی به خود گرفته است.

خروج از نسخه موبایل