توزیع ۷۰۰ هزار ماسک رایگان از سوی سپاه ناحیه امامت تبریز

  کد خبر: 2907995037

تبریز- فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز  از تولید و توزیع ۷۰۰ هزار ماسک رایگان و ۵۷ هزار بسته معیشتی بین مردم از سوی سپاه ناحیه امامت تبریز خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری با بیان اینکه در ۸ مرحله رزمایش، بیش از ۵۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیارد تومان برای خانواده‌های کم‌بضاعت و محروم از سوی سپاه ناحیه امامت توزیع شده است، گفت: در کنار این بسته‌های معیشتی فعالیت‌های دیگری نظیر ذبح قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان، تهیه جهیزیه برای زوج‌های کم بضاعت و غیره نیز به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با قدردانی از خیران، گروه‌های جهادی، برخی از ارگان‌های دولتی و غیر دولتی گفت: همه این عزیزان در تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه همواره در کنار سپاه ناحیه امامت حضور داشتند.

او افزود: علاوه بر این کمک‌های معیشتی، سپاه ناحیه امامت چندین مرحله اقدام به سمپاشی اماکن و مراکز عمومی و حتی خانه به خانه در حوزه استحفاظی خود کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت در ادامه با بیان اینکه در مرحله هفتم گام دوم کمک‌های مؤمنانه در روز شهادت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی (ع) هم سه هزار بسته معیشتی دیگر توزیع می‌شود، گفت: در تهیه این بسته‌ها، پالایشگاه تبریز، گروه جهادی سردار قاسم سلیمانی، پایگاه‌های مقاومت و خیران با سپاه ناحیه امامت مشارکت کردند.

خروج از نسخه موبایل