«سیگماکارت»؛ خدمتی جدید از سوی بانک شهر

  کد خبر: 18070049126

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر، از ارائه خدمتی جدید و متمایز از سوی این بانک خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، میثم نمازی عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی و پوشش نیاز مشتریان، بانک شهر اقدام به راه‌اندازی محصول کارتی تحت عنوان سیگماکارت کرده است.

او با بیان اینکه سیگماکارت محصولی جدید مبتنی بر ابزار کارت بانکی با امکان صدور چندین کارت بانکی بر روی صرفا یک سپرده است، گفت: پیاده‌سازی معماری اصلی این کارت مبتنی بر تعریف گروه و عضو است.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: بهره‌برداری از محصول یادشده، این امکان را برای مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم می‌آورد که چندین کارت بانکی با قابلیت انجام تراکنش تا سقف معینی را بر روی سپرده بانکی خویش صادر کرده و شخص صاحب سپرده‏ و یا نماینده قانونی او می‌تواند عملیات مربوط به شارژ مجدد و یا دشارژ کارت‌ها به میزان دلخواه، مسدودی و رفع مسدودی کارت‌ها و …را انجام دهد.

نمازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارائه سیگماکارت به مشتریان بانک در قالب «کارت خانواده»، «تنخواه کارت» و «کارت خسارت» فراهم شده است.

او پوشش دغدغه‌‎های نظارتی والدین بر فرزندان در تخصیص اعتبارهای روزمره به ایشان، حذف اسکناس فیزیکی و رفع مشکلات ناشی از آن برای گروه‌های سنی خاص و امکان پایش، کنترل و رصد تراکنش‌های فرزندان برای والدین را از مهم‌ترین مزایای کارت خانواده عنوان کرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ویژگی‌های کارت خسارت نیز گفت: امکان مدیریت و حفظ نقدینگی در شرکت‌های بیمه، پایش و رصد دقیق محل مصرف و هزینه خسارت‌های پرداختی به مشتریان، جلوگیری از تخلف و سوء استفاده‌های احتمالی در پرداخت‌های خسارت و … از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این کارت است.

نمازی در پایان افزود: حفظ نقدینگی و بودجه شرکت‌ها در زمان تخصیص اعتبار به تنخواه گردان‌ها، امکان کنترل و مدیریت هزینه‌های جاری شرکت‌ها، جلوگیری از هدررفت سرمایه تخصیص‌یافته شرکت‌ها به تنخواه‌گردانان در صورت قطع همکاری و …از کارکردهای تنخواه‌کارت است.

خروج از نسخه موبایل