شناسایی زیان ۶ ریالی دزهراوی برای سهامداران

  کد خبر: 1601993046

شرکت داروسازی زهراوی ( دزهراوی ) در فعالیت ۹ماهه خود برای هر سهم خود زیان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت داروسازی زهراوی در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ماهه سود عملیاتی شرکت به ۶۶۵میلیارد ریال و زیان خالص به ۱۵میلیارد و ۱۲۷میلیون ریال رسید.

«دزهراوی» در این گزارش اعلام کرد که تا پایان آذر۱۳۹۸ مبلغ یک هزار و ۳۵۶میلیارد ریال زیان انباشته شناسایی کرده است.

این شرکت در اهداف در نظر دارد طی سال مالی آتی با رشد مقداری فروش و نرخ فروش اقدام به تولید و فروش محصولات با ارزش افزوده بالا از طریق تغییر در ترکیب محصولات و تولید و فروش محصولات جدید اقدام کند. همچنین تعداد فروش برای سال۱۳۹۹ براساس روند عملکرد سنوات قبل بر آورد شده است.

«دزهراوی» نسبت بهای تمام شده به فروش در سال۱۳۹۹ برابر با ۶۷درصد است. این شرکت در نظر دارد در سال مالی آتی از طریق مدیریت بهینه خرید و افزایش تعدادتامین کنندگان داخلی و خارجی و رقابتی کردن این فرآیند اقدام کند.

این شرکت در نظر دارد جهت تامین منابع مالی و نقدینگی کافی در جهت سرمایه در گردش درخواست افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران اقدام کند.

از سوی دیگر اقدام جدی در جهت اخذ افزایش قیمت های فروش محصولات خود به سبب افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ هزینه های جاری اقدام کرده است و اقدامات اساسی و موثری در جهت وصول مطالبات از شرکت های پخش با تشکیل کمیته ی وصول مطالبات به عمل آورد به طوری که در این زمینه برنامه ریزی های لازم به کمک هلدینگ درجهت وصول مطالبات از شرکت های گروه و پیگیری لازم از شرکت های غیر گروه در جهت کاهش دوره وصول مطالبات و به تبع آن کاهش هزینه های مالی اقدام کند.

شرکت داروسازی زهراوی با راه اندازی خط تولید از ماده اولیه API روآکوتان برنامه ریزی کرده که مواد اولیه راکد ایزوترتینوئین را تبدیل به محصول روآکوتان کرده و به فروش رساند، با توجه به اخذ مجوز های لازم از شرکت رش، تحقق این امر امکان پذیر خواهد

خروج از نسخه موبایل