صدور ۲۲۷ فقره ضمانت‌نامه در باجه‌های روستایی پست بانک

  کد خبر: 090801106577

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور ۲۲۷ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ یک هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال توسط ۷۶ باجه بانکی روستایی طرح سفیران، تا در مهر ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، در مهرماه گذشته، ۷۶ باجه فعال در  این طرح با صدور ۲۲۷ فقره ضمانت‌نامه بانکی توانسته‌اند بیش از ۸۲ میلیارد ریال سپرده نقدی را در بانک جذب کرده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، در مهرماه گذشته، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۳ باجه بانکی فعال و صدور ۸۹ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال، ۳۹/۲۱ درصد از صدور ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین مدیریت شعب استان‌های مازندران و منطقه شرق تهران با ۹ و پنج باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور ۳۶ و ۱۵ فقره ضمانت‌نامه به مبالغی بیش از ۱۵۷ و ۱۱۴ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم این طرح قرار دارند.

این گزارش می افزاید: مدیریت شعب استان‌های اصفهان، مازندران، منطقه شرق تهران، البرز و خراسان رضوی ٨١ درصد از کل مبالغ ضمانت‌نامه‌های بازاریابی شده در ماه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، یک هزار و ۶۴۰ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۱۰ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال توسط باجه‌های بانکی روستایی در طرح سفیران صادر شده است.

خروج از نسخه موبایل