طرح اجرای مسکن ملی در روز کیش رونمایی می شود

  کد خبر: 1908996155

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از رونمایی طرح اجرای مسکن ملی در روز کیش (۲۰ آبان) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، غلامحسین مظفری در نشست خبری روز کیش با اصحاب رسانه گفت: با همه‌ محدودیت‌هایی که به علت کرونا ایجاد شده، برنامه‌های خوبی برای روز کیش پیش بینی کرده ایم، اما اولویت ما پرهیز از تجمعات مردمی است.

غلامحسین مظفری افزود: همه‌ مردم، بخش‌های مختلف، فعالان اقتصادی و سازمان منطقه‌ی آزاد کیش باید دست به دست هم بدهند تا روز کیش به یک روز خاص تبدیل شود و گردشگران مخصوص به خود را داشته باشد.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در دو سال گذشته شتاب خوبی داشته است و با وجود شیوع کرونا، فعالیت‌های اقتصادی همچنان ادامه دارد و جزیره کیش، با هزینه‌ی اندکی، توانست از بحران کرونا عبور کند.

مظفری ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا جزیره کیش در همه‌ی زمینه‌ها در ردیف اولین‌ها و برترین‌ها باشد و اگر همه دست به دست هم بدهیم این اتفاق خواهد افتاد که تفریحات هوایی و امضای تفاهم نامه‌ی اتومبیل‌های خودران از مهمترین نمونه‌های آن است، اما برای این خودرو‌ها باید مقررات راهنمایی و رانندگی جدیدی تدوین شود.

مظفری با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف در روز کیش گفت: پاسخگویی به نیاز ساکنان و گردشگران جزیره، توسعه علم و فرهنگ در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های کلان سازمان منطقه آزاد برای رشد علمی و آموزشی این منطقه رویکرد اصلی اجرای این طرح‌ها خواهد بود.

غلامحسین مظفری گفت: افتتاح پروژه‌های هتل آرامیس، پارک‌های نوبنیاد ۱ و ۲، فرهنگسرای سعدی و موزه شهرحریره، بازگشایی ساحل آزاد سازی شده برج دوقلو، بهره برداری از اسکله‌های تفریحی مارینا، ساحل پارک دلفین، کلنگ زنی پلاژ آقایان، بهره برداری از پژوهشکده محیط زیست و همچنین بهره برداری از حفاظت کاتودیک بندرگاه تجاری کیش، مهمترین ویژه برنامه‌های روز کیش است.

وی افزود: رونمایی از طرح اجرای مسکن ملی جزیره یکی دیگر از برنامه‌های روز کیش است و پس از آن، در ارتباط ویدئوکنفرانسی با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دبیرخانه پارلمان زنان افتتاح خواهد شد.

دومین فصلنامه اختصاصی معماری و ساختمان با محور جزیره کیش، طرح مشاغل خانگی، و سوگندنامه محیط زیست از دیگر طرح‌هایی است که در روز کیش رونمایی می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل