عبدالملکی: اتفاق‌های مثبتی پیش رو است

  کد خبر: 17080053930

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت ویژه مساله اشتغال در کشور تاکید کرد و با بیان این‌که اتفاق‌های مثبتی پیش رو است، گفت: با دستور رئیس جمهوری در کمتر از یک ماه آینده دومین جلسه شورای عالی اشتغال با موضوع نگارش طرح کلی اشتغال استان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در حاشیه نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست دو ساعته بسیار مفیدی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتیم که در این نشست نمایندگان، به بیان دغدغه های خود در خصوص بیمه کارگران، بیمه قالیبافان و مسئله اشتغال کشور و .. پرداختند.

وی افزود: در پاسخ به این دغدغه ها عرض کردم در این دو ماه اقداماتی انجام شده است که انتظار داریم بخشی زیادی از دغدغه های نمایندگان مجلس به ویژه تصویب و اجرای قانون حقوق معلولین در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دیده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت ویژه مساله اشتغال در کشور تصریح کرد: طرح زیست بوم ملی اشتغال را در نخستین نشست شورای عالی اشتغال رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات مثبتی پیش رو است، گفت: در ادامه این مسیر با دستور جناب رئیس جمهوری در کمتر از یک ماه آینده دومین جلسه شورای عالی اشتغال با موضوع نگارش طرح کلی اشتغال استان ها برگزار خواهد شد.

عبدالملکی در پایان خاطر نشان کرد : پیش از جلسه پرسش و پاسخ امروز کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، دستوراتی را به معاونین و روسای سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رفع مشکلات اشتغال و معیشتی ابلاغ کرده ام که در این مدت دو ماهه پیشرفت خوبی داشته ایم و ان شالله به زودی گزارشات عملیاتی این اقدمات به سمع و نظر کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مردم عزیز خواهد رسید.

خروج از نسخه موبایل