عضو هیات مدیره: امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه‌بانک پست‌بانک به‌زودی فراهم می‌شود

  کد خبر: 24100065126

عضو هیات مدیره پست‌بانک در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست‌بانک استان البرز با بیان اینکه سامانه ساتنا مراحل تست نهایی خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی فعال می‌شود، گفت: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه‌بانک لحاظ شده و به‌زودی تحویل بانک می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی پست‌بانک، فرهاد بهمنی، در این جلسه، با بیان اینکه وجود مشکلات در سیستم و نرم‌افزارها جزء ماهیت و ذات نرم‌افزار و سخت‌افزارها است، افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری شرکت‌های طرف قرارداد آنها را برطرف کنیم و برخی از مشکلات اعلام شده به سیستم بنکو ارتباطی ندارد و در تمام بانک‌های کشور وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه سامانه ساتنا به‌زودی در باجه‌های بانکی روستایی راه‌اندازی می‌شود، اظهارکرد: این سامانه مراحل تست خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی، فعال می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه برای ارتقا و راه‌اندازی بانکداری دیجیتال برنامه‌های زیادی در دست اجرا داریم، ادامه داد: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه‌بانک لحاظ شده و تا پیش از سال جدید تحویل بانک می‌شود.

بهمنی با تاکید بر حل مشکلات اتباع خارجی در سامانه بنکو تصریح کرد: این موضوع روند مثبتی را طی کرده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات آن نیز، حل می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه در حوزه مبارزه با پولشویی باید به شیوه سایر بانک‌های کشور عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب و باجه‌های بانکی روستایی باید به سرعت، انجام شود.

خروج از نسخه موبایل