کد خبر: 190403165688
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

فروش کوییک آغاز شد +لینک ثبت نام

امکان ثبت‌نام برای فروش فوق‌العاده کوییک از امروز آغاز شده و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا امکان‌پذیر است.

به گزارش ایلنا، شرکت پارس خودرو بر اساس برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت نام مشتریان جدید فروش فوق العاده خودروی کوییک GXR-L ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۹تیرماه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس http://saipa.iranecar.com آغاز کرده است. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

این خودرو با قیمت قطعی ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسد.

متقاضیان جهت تسهیل در فرایند ثبت‌نام می‌توانند به آدرس یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است ثبت نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخش‌نامه برای متقاضیان عادی شامل موارد زیر می‌شود:

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم باشند.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر وجود ندارد.

متقاضی در ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و در ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا