فقط کمی از ماه پشت ابر معلوم شد(طنز)

  کد خبر: 16090059793

راضیه حسینی

قالیباف: «عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد.»

واکنش عنابستانی به سخنان قالیباف در رابطه با ماجرای سیلی زدن: «البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی‌ماند، اما از شجاعت ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف تشکر می کنم که بعد از چندین ماه دروغ پراکنی، ایشان بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند!»

بالاخره حقیقت ماجرا مشخص شد. البته مثل این‌که هنوز ماه کامل، از پشت ابر درنیامده و در حد یک هلال کوچک معلوم شده. این‌طور که آقای عنابستانی می‌گوید تازه کمی از حقیقت روشن شده. اگر هل دادن و سیلی نزدن تازه کمی از واقعیت باشد، خدا می‌داند همه حقیقت چیست؟

ممکن است عنابستانی اصلاً سرباز را هل هم نداده و همه این داستان برعکس بوده. مثلاً سرباز آمده به نماینده مجلس حمله کند که دست غیب به داد این نماینده مظلوم رسیده و ناگهان ماری خطرناک و سمی به سمت سرباز خیز برداشته. عنابستانی با روحیه بخشنده و بزرگ‌منشانه خود، سریع سرباز را از مار دور کرد و با این کار، خودش را در معرض خطر نیش قرار داد. ولی جان یک سرباز خشن، بی‌رحم و قدرناشناس را نجات داد. البته مار که فقط برای نجات عنابستانی آمده بود، سریع محل را ترک کرد و کسی او را ندید. آقای نماینده هم تا الان چیزی نگفت و سکوت کرد، چون نمی‌خواست ریا شود. مردم متوجه فداکاری او شوند و التماس کنند که از این به بعد به جای داستان دهقان فداکار. ماجرای عنابستانی نجات‌بخش در کتاب‌های درسی آورده شود.

احتمال دیگر هم این است که دوربین‌ از زاویه اشتباهی فیلم گرفته و ما دچار خطای دید شدیم. در واقع دست عنابستانی به صورت سرباز نخورد، بلکه دست سرباز بود که در زاویه نامناسبی از افق قرار داشت و این‌طور به دید می‌آمد که نماینده زده، در صورتی‌که سرباز زده بود و تازه بعدش، در همان زاویه، چندین بار اقدام به هل دادن عنابستانی کرده و ما باز دچار خطای دید شدیم. اصلاً امکان دارد ورود خودروی نماینده مجلس به خط ویژه هم خطای دید بوده و در واقع خط ویژه‌ای درکار نبوده.

با این اوضاع کاملاً می‌شود متوجه شد که اصرار نمایندگان مجلس برای صیانت از ما در برابر فضای مجازی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به چه دلیل است.

 برای این‌که دیگر هیچ قسمتی از ماه پشت ابر نماند و خطای دیدی هم صورت نگیرد.

خروج از نسخه موبایل