مدیرعامل: مهمترین دستاورد پست‌بانک، استمرار سوددهی بوده است

  کد خبر: 17080053821

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، بهزاد شیری اظهار کرد: سود هر سهم پست‌بانک در مهر سال گذشته ۷۷۹ریال بوده است که با رشد ۱۱۱درصدی، این مقدار در مهر سالجاری به ۱۶۴۲ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل پست‌بانک در ادامه با بیان رشد ۶۳درصدی درآمدهای بانک در هفت‌ماهه سال ۱۴۰۰و افزایش آن به ۲۵هزار میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: رشد مستمر درآمدهای بانک نشان‎دهنده چشم‌انداز روشن برای این بانک است.

او با بیان ترکیب درآمدهای بانک تصریح کرد: حدود سه چهارم درآمدهای بانک، به مبلغ ۱۸هزار و ۸۲۳میلیارد ریال مشاع و یک‌چهارم آن به مبلغ ۶هزار و ۳۲۹میلیارد ریال غیر مشاع است و این نشان‌دهنده آن است که بانک از درآمدهای مشاع به سمت درآمدهای غیر مشاع در حال حرکت است.

شیری درخصوص مجموع هزینه‌های پست‌بانک منتهی به مهر سال ۱۴۰۰گفت: مجموع هزینه‌های بانک در مدت مذکور ۱۹.۴هزار میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳درصد افزایش یافته است و نکته مهم در این راستا پیشی‌گرفتن رشد درآمدها نسبت به رشد هزینه‌های بانک است که سوددهی بانک را در پی داشته است.

مدیرعامل بانک در پایان افزود: سهم هزینه‌های عملیاتی و غیر عملیاتی پست‌بانک در هفت‌ماهه سال ۱۴۰۰نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب با مبالغ هزار ۱۲و ۶۴۱میلیارد ریال و ۶هزار و ۸۱۵میلیارد ریال به ۶۵و ۳۵درصد رسیده است.

خروج از نسخه موبایل