مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد: آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو از گروه سایپا

  کد خبر: 16050040847

مدیرعامل گروه سایپا از آغاز طرح واکسن کارکنان خطوط تولید و پشتیبانی صنعت خودرو خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان نماینده خودروسازان کشور جهت سازماندهی و مدیریت یکپارچه واکسیناسیون کووید۱۹ در این صنعت انتخاب کرد.

به گزارش سایپانیوز؛ سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: به‌دنبال پیگیری‌های مستمر این گروه جهت اجرای واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و کارگران خط مقدم تولیدِ خودروسازان و قطعه‌سازان برای ادامه فعالیت و برنامه‌های تولیدی این صنایع به دلیل ارتباط مستمر و نزدیک کارکنان خطوط تولید این صنعت در سالن‌های مونتاژ، رنگ، پرس و … که ریسک ابتلای آنان به کرونا را افزایش می‌دهد، در ادامه روند واکسیناسیون مشاغل، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده واکسیناسیون کارکنان صنایع خودرو و قطعه‌سازی کشور معرفی کرد.

وی ادامه داد: براین اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط گروه سایپا، کارکنان فعال در شرکت‌های خودرویی و قطعه‌سازی کشور در هفته‌های آتی تحت پوشش واکسیناسیون بیماری کووید۱۹ قرار خواهند گرفت.

سلیمانی افزود: شناسایی تعداد کارکنان فعال در بخش‌های خودرو و قطعه‌سازی، توزیع مناسب و مدیریت فرایند واکسیناسیون کارکنان تمام بخش‌های مذکور توسط گروه خودروسازی سایپا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه سایپا در پایان تاکید کرد: واکسیناسیون جامعه هدف در این طرح در دو دوز صورت خواهد گرفت و باتوجه به تنوع و ترکیب سبد واکسن درنظر گرفته شده، افرادی که دوز نخست واکسن خود را پیشتر دریافت کرده بودند نیز می‌توانند دوز دوم را از این طریق دریافت کنند.

خروج از نسخه موبایل