مدیر امور شعب و بازاریابی: ۷۴ درصد منابع بانک توسعه صادرات، ارزان‌قیمت است

  کد خبر: 21090060508

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت که ۷۴درصد از منابع شعب در بانک توسعه صادرات، منابع ارزان‌قیمت است و تنها ۲۶درصد از منابع شعب، سپرده‌های سرمایه‌گذاری هستند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، حبیب احمدی درباره عملکرد شعب این بانک در بخش خدمات اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها، مجموع خدمات ارائه‌شده در بخش اعتبارات اسنادی و بروات وارداتی از سوی شعب بانک تا پایان مهر به ۱۵۳میلیون دلار و در بخش اعتبارات اسنادی و بروات صادراتی با رشد ۳۷۸درصدی به رقم ۲۴۰میلیون دلار رسید.

به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات، در هفت ماهه نخست امسال، شعب این بانک، ۵۹۵میلیون دلار حواله ارزی صادر کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشدی ۶۱درصدی نشان می‌دهد و بیانگر ۱۵۴درصد دسترسی به اهداف است.

او عملکرد شعب بانک توسعه صادرات در بخش اعتبار اسنادی داخلی را مطلوب توصیف کرد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهر، بیش از ۱۶هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در شعب گشایش شده که ۲۷۰درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و ۱۰۸درصد دسترسی به اهدف بانک را محقق کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸میلیون دلار خرید و بالغ بر ۲۹۰میلیون دلار فروش ارز به مشتریان بانک توسعه صادرات داشته‌ایم که رشد ۷۴۰درصدی نشان می‌دهد.

او همچنین میزان صدور ضمانت‌نامه در شعب این بانک را هزار و ۶۱۸میلیارد ریال اعلام کرد که با میزان ضمانت‌نامه‌های صادرشده در سال گذشته برابر است.

مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات افزود: در هفت ماهه امسال ۳۵مشتری جدید حقوقی و ۱۳مشتری حقیقی را جذب و ۴۶مشتری بازجذب شده‌اند و در مجموع ۹۴مشتری که از نظر دسترسی به اهداف ۱۵۴درصد موفق عمل کرده‌ایم.

او با اعلام اینکه بسته بانکداری شرکتی برای ارائه به مشتریان این بخش تدوین و ابلاغ شده است، گفت: اکنون ۱۱۰مشتری بانکداری شرکتی داریم که تا پایان سال جاری به ۱۲۰مشتری خواهد رسید. و برای این مجموعه بسته بانکداری شرکتی تهیه و ابلاغ شده است.

بانک توسعه صادرات دارای ۳۸شعبه در سراسر کشور است که این شعب دارای ۴۸۵نفر پرسنل هستند. این تعداد ۴۵درصد از کل کارکنان بانک توسعه صادرات را شامل می‌شود.

از ۳۸شعبه بانک توسعه صادرات، ۳۱درصد شعب در تهران و ۶۹درصد در سایر شهرهای کشور قرار دارد. همچنین از این تعداد شعب، هشت شعبه ممتاز، هشت شعبه درجه یک و ۲۲شعبه درجه دو هستند.

خروج از نسخه موبایل