مدیر عامل چادرملو: به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم

  کد خبر: 05060198382

مدیر عامل چادرملو پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثر بخش در اقتصاد ملی است و قطعاً می دانیم وظیفه خطیری برای تامین مواد اولیه واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی چادرملو،  مهندس طاهر زاده تاکید کرد : باید تلاش کنیم به نحو احسن از ظرفیتی که در اختیار داریم در راستای اقتصاد ملی قدمهای مثبتی بر داریم و تکلیف امانتداری را به خوبی بجا آوریم .

وی افزود: با حفظ تامین و توسعه خوراک پایدار و با استفاده از نیروهای فنی و مجرب خود به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ آهن هستیم.

مدیرعامل چادرملو، در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان مجموعه تصریح کرد : بی تردید بدون همدلی و همکاری تنگاتنگ میان مدیران و کارکنان، زمینه رشد و ارتقاء شرکت چادرملو فراهم نمی شود.

بر اساس همین گزارش، در آغاز این جلسه مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو گزارشی از روند فعالیت مجتمع ارائه و ابراز امیدواری کرد . با حمایت های لازم از سوی دولت، یکی از مهمترین دغدغه های جامعه فولادی کشور که کمبود ذخایر در حال برداشت سنگ آهن است مرتفع کردد .

خروج از نسخه موبایل