مشاوران ایرانی مرکل و ترامپ

  کد خبر: 02129916437

این آخر سالی از من به شما خوانندگان عزیزتر از جان نصیحت ، هر خیر و راهنمایی دارید به مردم بفرمایید ، اما راه و چاه طنز نویسی را به کسی نشان ندهید.

دلیلش هم همین ناصرخان مرکانی، از دیروز و پریروز ها که شعرش را به زیور طبع آراستیم هر روز با سوژه ای و مطلبی سراغ مازان می آید و توقع دارد کماکان تنظیم و چاپ شود.

از جمله دیروز تماس گرفته و می گوید :خبر داری دونالد ترامپ موسسه خیریه مربوط به خودش را دم رییس جمهور شدن منحل کرده و حالا هم اعلام کرده است که می خواهد دستمزد ریاست جمهوری خودش را به امور خیریه بپردازد.

ضمنا برای این که نگویند الکی شعار می دهد ، از مردم خواسته است که موسسه خیریه را مردم تعیین کنند.

می گویم :خب ، حالا من چکار باید بکنم؟
– شما که مازان باشید و دستی برهمخه امور دارید ، یک سفارشی بکنید که برای اینکه مثل بقیه کارهایش خرابکاری نکند ، یک مشورتی ازخیریه کاران وطنی ما بکند، ضرر نمی بیند.
– فرد خاصی را در نظر داری؟
– بله بله، میتواند از شهردار پایتخت و همسرشان مشورت بگیرد
– متلک می اندازی ناصر جان؟
– متلک کجا بود استاد، همین چند روز پیشتر ها جناب آقای دکتر بهمنی رییس بانک مرکزی دولت قبلی فرمودند:وقتی اروپا دچار بحران بود ما  در دولت آقای دکتر احمدی نژاد دو تا نسخه برایشان تجویز کردیم و مشکلاتشان حل شد.
– یعنی برگزیت و بحران یورو و مشکلات یونان و صف کشیدن اعضای اتحادیه اروپا برای خروج از یورو محصول همین حل شدن مشکلاتشان است؟
– حرف زدن با تو فایده نداره استاد، انکار دلواپسی کثیرالشک ها به تو هم سرایت کرده است.
– من فقط سوال کردم ناصر جان ترش نکن!
فعلا که گوشی اش را قطع کرده و جواب تلفن مرا هم نمی دهد، سعی میکنم در ایام نوروز به بهانه عید دیدنی از دلش در بیارم، البته قالیباف و بهمنی هم مشورتشان از مرکل و ترامپ مضایقه نکنند.

مازان

خروج از نسخه موبایل