معاون امور تعاون وزارت کار: تعاونی‌های ناکارآمد منحل می‌شوند

  کد خبر: 09110067329

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار رویکرد جدید در حوزه تعاون دارد، گفت که تعاونی‌های ناکارآمد و غیر فعال منحل می‌شوند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در نشست با مدیران و کارشناسان تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان افزود: باید با حضور در بین مردم و جوانان و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید زمینه‌های دستیابی به سهم تعاون در اقتصاد را فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: مردمی کردن، هوشمند سازی، کارآمدسازی و شفافیت را چهار رویکرد جدید بخش دولتی تعاون در دولت سیزدهم است.

مسکنی تصریح کرد: باید با عملکردمان برای موثر بودن در رونق اقتصادی، امیدواری را در جامعه افزایش دهیم.

وی در ادامه به مشکلات سامانه هوشمند تعاون نیز اشاره و بیان کرد: این سامانه بسیاری از امور را در حیطه اجرایی پیش برده اما نداشتن زیر ساخت‌های لازم موجب کند بودن سرعت سامانه هوشمند تعاون می‌شود.

مسکنی ادامه داد: در همین راستا و با هدف رفع این مشکل در دولت سیزدهم با اهتمام دکتر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم بر‌ای حل مشکل سرور صادر شده است.

معاون امور تعاون در خصوص پرداخت اعتبارات به شهرستان‌ها نیز گفت: طبق مقررات، اعتبارات در پایان سال از سازمان برنامه و بودجه دریافت و به شهرستان‌ها تخصیص داده می‌شود و تا کنون ۴۴ درصد اعتبارات تعاون در کشور اختصاص داده شده است.

خروج از نسخه موبایل