کد خبر: 300801109417
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت یک صرافی ارزهای دیجیتال داخلی است که در سال ۱۳۸۹ در اصفهان تاسیس شد. ایرانیکارت بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال و توکن، از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و… را ارائه می‌دهد. این صرافی علاوه بر خدمات رمز ارزها، دارای سرویس‌هایی برای انجام تراکنش‌های بین المللی با استفاده از انواع کارت‌های ویزا، مستر و… نقد کردن درآمد ارزی نیز است.

درباره صرافی ایرانیکارت

پلتفرم ایرانیکارت قبل از اینکه در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کند و به یک صرافی تبدیل شود، در آغاز کار خود تنها به ارائه مسترکارت و ویزاکارت می‌پرداخت. با این حال پس از مدتی دامنه فعالیت خود را گسترش داد و اکنون طیف وسیعی از خدمات بین المللی را ارائه می‌دهد.

 همگام با خدمات بین المللی، ایرانیکارت با توجه به کمبودهای حوزه ارزهای دیجیتال در ایران، سرویس خرید و فروش رمز ارزها و موارد جانبی مربوط به آن‌ها مانند فروش کیف پول‌های سخت افزاری را نیز آغاز کرد. اکنون بیش از یک دهه از سابقه فعالیت صرافی رمز ارز ایرانیکارت در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌گذرد. در حال یکی از صرافی‌های بزرگ ایرانی محسوب می‌شود که بیش از ۱ میلیون کاربر فعال دارد.

ایرانیکارت با مشاوره رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، کارمزد صفر، پشتیبانی بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال و ارائه کیف پول‌های سخت افزاری به یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش رمز ارزها، از دیدگاه کاربران تبدیل شده است.

ایرانیکارت چه خدماتی ارائه می‌دهد

ایرانیکارت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

همانطور که در مقدمه گفتیم در ابتدای کار حوزه فعالیت ایرانیکارت در زمینه خدمات پرداخت بین المللی بود. در حال حاضر این پلتفرم بیش از ۳۰ سرویس مختلف ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به خرید گیفت کارت، مستر کارت، ویزا کارت، دسترسی به پی‌پال، وب مانی و موارد دیگری از امور مالی بین المللی اشاره کرد. در ادامه فعالیت در حوزه رمز ارزها، به منظور حفظ و ارائه امنیت بیشتر به کاربران، امکان خرید کیف پول‌های سخت افزاری که به دلیل تحریم‌ها خریداری آن‌ها دشوار است، فراهم کرد.

ممکن است بپرسید که ویزا کارت و مستر کارت و یا گیفت کارت‌ها چه کاربردی دارند؟ اهمیت خدمات ایرانیکارت را آن جایی درک می‌کنید که بخواهید از یک سایت خارجی مانند ترندیول یا آمازون خرید کنید و یا قصد سفر خارجی داشته باشید. به این ترتیب با خرید این کارت‌ها می‌توانید از فروشگاه دلخواه خود خرید کرده و یا وجه نقد از کارت دریافت کنید. همچنین با استفاده از گیفت کارت‌های مختلف ارائه شده نیز می‌توانید برای پرداخت در برنامه ها، بازی ها، فیلم‌ها و… استفاده کنید.

چرا باید معاملات ارز دیجیتال را در صرافی ایرانیکارت انجام دهیم؟

در انتخاب صرافی برای خرید و فروش رمزارز، باید به مواردی مانند تعداد ارزهای پشتیبانی شده، خدمات پشتیبانی، میزان امنیت و مقدار هزینه‌ها دقت کرد. صرافی یا پلتفرمی که همه موارد گفته شده را با شرایط مناسب ارائه دهد، مناسب فعالیت است. بعد از امنیت و پشتیبانی، وِیژگی تعیین کننده برای انتخاب صرافی، هزینه‌های تراکنش یا کارمزدها است. برای افراد تریدر که در روز ممکن است چندین پوزیشن یا موقعیت معاملاتی باز کنند، این هزینه‌ها و کارمزدها می‌تواند بسیار سرسام‌آور باشد.

در صرافی‌های خارجی مانند binance.com ، coinbase.com و coinex.com و ایرانی، هنگام خرید و فروش رمز ارز، ملزم به پرداخت کارمزد هستید. با این حال ایرانیکارت با حذف کارمزدهای معاملاتی گامی مهم برای رفاه بیشتر کاربران، برداشته است.

بنابراین شما می‌توانید آسوده خاطر باشید که هم هزینه اضافی بابت خدمات پرداخت نکرده‌اید و هم از یک صرافی امن رمز ارز خریداری کرده‌اید. چرا که در ایرانیکارت تیم ویژه‌ای شامل کارشناسان و متخصصین رمزارز وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

سخن آخر

هدف صرافی ایرانیکارت کمک‌رسانی به کاربرانی است که برای نقل و انتقالات بین المللی محدودیت داشته و همچنین افرادی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نوظهوری مانند ارزهای دیجیتال هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا