منتظر  واکسن کرونا کمپلکس باشید (طنز)

  کد خبر: 28060046860

راضیه حسینی

علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران: «مطالعات نشان داده واکسن‌هایی که دوز اول و دوم‌شان باهم متفاوت است، اثربخشی بیشتری دارند. با نظر پزشکی می‌توان به جای آسترازنکا از اسپوتنیک استفاده کرد‌‌.»

در ادامه، مطالعات نشان داده است کلاً واکسن چیز خوبی است، پس هر چه دم دست‌تان بود با هم قاتی کنید و بزنید. حتی نشان داده است اگر مثلاً ته دو ویال از دو واکسن مختلف، چیزی مانده بود می‌توانید این دو تا را با هم قاتی و یک دوز واکسن جور کنید. مطالعات می‌گوید این واکسن یک جورهایی سوپر اثربخش است و شما را در مقابل همه درد و مرض‌های عالم واکسینه می‌کند.

و اما جدیدترین ورژن مطالعات می‌گوید می‌توانید وقتی ویال یک واکسن تمام شد تویش آب بریزید و خوب تکان دهید تا هر چی به دیواره‌ها مانده بود با آب قاتی شود و بعد برای چند نفر تزریق کنید. این هم کلی اثربخشی دارد.

کشورهای خارج از بس اسرافکار هستند و برکت خدا را راحت دور می‌ریزند تا حالا به این نتایج ارزشمند و محیرالعقول نرسیده‌اند. آنها اصلاً خلاقیت ندارند و به دنبال نوآوری نیستند. البته یکی از مشکلات‌شان این است که مطالعات ما را در درسترس ندارند تا  نشان بدهد چه اتفاقات جالبی در زمینه واکسن می‌تواند، بیفتد. ما با این مطالعات‌ به‌زودی دوزهای ترکیبی دو واکسن مختلف در دو دوز، دو واکسن در یک دوز، سه واکسن در دو دوز، و در نهایت یک شاهکار به نام «آل این وان» یا «واکسن کرونا کمپلکس»،  را رونمایی می‌کنیم و آن‌قدر به این کار ادامه می‌دهیم تا خود کرونا بگوید: «داداش، وا بده دیگه، حالم به هم خورد. تو قول بده دیگه هیچی رو با هیچی قاتی نکنی خودم گورم  رو گم می‌کنم.»

ولی از آ‌جایی که ما تازه دست‌مان گرم شده، تا گند کلیه واکسن‌ها را درنیاوریم و ویروس جدیدی این وسط تولید نکنیم، آرام نمی‌گیگیریم.

خروج از نسخه موبایل