منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد

  کد خبر: 27070050542

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که درمحل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد،منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس موفق به دریافت «نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی » شد.


به گزارش عصر اقتصاد به  نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان ها و صنایع کشور ۲۶ مهرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد. منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد.

فلیپ بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ،یاری رسان باشد.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها» عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام گردید.
همچنین از روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اهدای لوح نشان مسئولیت های اجتماعی تقدیر شد .

 

خروج از نسخه موبایل