مهریه های عجیب و جنجالی بازیگران زن ایران +تصاویر

  کد خبر: 09080052125

میان بازیگران ایرانی که ازدواج کرده‌اند، مهریه عجیب و جنجالی برخی از آنها همیشه مورد توجه طرفداران بوده است.

 مهناز افشار

مهناز افشار پرسروصداترین مهریه را در میان بازیگران زن ایرانی داشت. مرضیه برومند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خانم بازیگر (مهناز افشار) دو برابر بودجه تئاتر کشور مهریه دارد.

مهناز افشار نیز در تماسی به او گفت که مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را ناراحت می‌کند آن را هم تقدیم تئاترایران کنم.

خانم برومند در پاسخ گفته بود که نیازی به گل ندارد اما می‌تواند بنز زیر پای خود را برای خانه تئاتربفروشد. این زوج جنجالی چند سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

زنده یاد جمشید مشایخی و همسرش گیتی افروز رئوفی نسبت فامیلی داشته و آقای بازیگر پسر دایی عروس خانم بودند.

ایشان در سن ۲۴ سالگی به خواستگاری رفته و مهریه همسرش را عدد یک و مقابل آن به اضافه ۱۰۰هزار صفر نوشتند اما به نظر همسرشان یک شاخه گل میخک سفید برای مهریه کافی بود.

نیوشا ضیغمی

نیوضا ضیغمی با آرش پولادخان یکی از تاجران نقره ازدواج کرده است. خانم بازیگر که تحمل بحث خانواده بر سر مهریه در مراسم خواستگاری را نداشت همان ابتدا مهریه خود را یک سکه عنوان کرد.

یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مهریه همسرش تنها ۵ سکه بهار آزادی است. آنها در سال ۱۳۹۴ با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به صوفیا دارند.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی‌های عجیب در میان هنرمندان است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بدون هیچ مراسم، خرید حلقه و لباس عروسی به محضر رفته و به عقد همسرش محمدرضا آرین درآمده است. مهریه این بازیگر ۱۴ سکه بهار آزادی می‌باشد.

ویدا جوان

ویدا جوان برخلاف رسوم ایرانی‌ها از ایلا تهرانی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود. در مراسم خواستگاری ایلا تهرانی به جای گل و شیرینی، کتاب سعدی حضور داشته و مهریه عجیب خانم بازیگر ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگهای سفی، قرمز و زرد تعیین شد.

بهاره رهنما

ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بود اما ازدواج دوم او با امیرخسرو عباسی بسیار خبرساز شد. او برای ازدواج دوم خود مراسم عروسی گرفته و عکسهایی از این مراسم به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتتشر شد.

بهاره رهنما مهریه خود را یک هدیه میان خود و همسرش اعلام کرد اما حق حضانت فرزند، مسکن و طلاق را از همسرش گرفت.

بهنوش طباطبایی

این بازیگر همسر سابق مهدی پاکدل است. بر اساس گفته برخی از نشریات، بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر، حق تحصیل، کار و حضانت فرزند در آینده را در سند ازدواج خود به ثبت رسانده بود.

خانم بازیگر در زمان جدایی خود از تمام حقوق خود گذشته و تنها آپارتمان خود را دریافت کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای از ارادت خود به امام رضا (ع) گفت و مهریه خود را به نیابت از ایشان، ۸ سکه بهار آزادی اعلام کرد.

این بازیگر چند سال قبل از همسر خود جدا شد.

مائده طهماسبی

فرهاد آئیش ساعت ۵ صبح از خانم بازیگر خواستگاری کرده و مدتی بعد با یکدیگر ازدواج نمودند. مائده طهماسبی برای ازدواج خود، ۵ سکه بهار آزادی را مهریه تعین کرد.

اکبر عبدی

توافق خانواده اکبر عبدی و خانواده همسرش به ۱۱۰ سکه آزادی برای مهریه بود. اکبر عبدی سال‌ها بعد در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که پدرش به محضردار پول داده و به جای عدد صد و ده، عدد ۱۱ را ثبت کرده بودند.

 

خروج از نسخه موبایل