موزه‌های تهران تعطیل شدند

  کد خبر: 03030183914

با توجه به سطح آلودگی هوای تهران و همچنین اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات این استان از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه سوم خردادماه، تمام موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان موزه‌ها تعطیل شدند.

مدیرکل موزه‌ها خبر داد: موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران با توجه به اعلام استانداری از ساعت ۱۲ امروز تعطیل هستند.

مرتضی ادیب‌زاده به ایسنا خبر داد: با توجه به سطح آلودگی هوای تهران و همچنین اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات این استان از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه سوم خردادماه، تمام موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان موزه‌ها تعطیل شدند.

او درباره تکلیف رویداد‌هایی که قرار است به مناسبت هفته میراث فرهنگی در موزه‌ها و اماکن تاریخی تهران امروز (سه‌شنبه سوم خردادماه) برگزار شود، اظهار کرد: برنامه‌هایی که تا ظهر امروز در جریان بود (همچون برنامه روزم سوم خرداد و روز آزادساری خرمشهر در موزه دفاع مقدس) مختل نشد، اما مطابق با اعلام استانداری تهران، برنامه‌ها و رویداد‌های دیگر که عصر روز سه‌شنبه سوم خردادماه قرار است در موزه‌ها و اماکن تاریخی برگزار شود، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ادیب‌زاده افزود: تعطیلی روز سه‌شنبه متاثر از آلودگی هوا، به تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شده است و براساس صلاح‌دید مجموعه‌ها، برنامه‌ها و رویداد‌هایی را که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برای عصر تدارک دیده شده می‌توانند در شرایط و زمان مناسب دیگری برگزار کنند تا سلامت شهروندان و کارکنان موزه‌ها به مخاطره نیافتد.

خروج از نسخه موبایل