نبرد گاوها و خرس‌های بازار کریپتو/ بازار آرایش صعودی دارد؟

  کد خبر: 14050195104

امروز ۱۴مرداد ۱۴۰۱، بیت‌کوین همچنان در تلاش برای تثبیب در بالای سطح ۲۳هزار دلار است. شاخص دامیننس نیز به زیر ۴۲درصد بازگشته است.

بازار کریپتو تا به این لحظه رنگ سبز را حفظ کرده‌ است. باید دید تا پایان امروز بیت‌کوین به سمت ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار دوباره حرکت می‌کند یا به زیر ۲۳هزار دلار بازمی‌گردد.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌شب گذشته خرس‌های بازار کریپتو موفق شدند تا بیت‌کوین را به زیر سطح ۲۳هزار دلار ببرند.

 

در انتها دیروز در سطح ۲۲هزار و ۴۰۰دلار بیت‌کوین مورد حمایت قرار گرفت و توانست دوباره به بالای سطح ۲۳هزار دلار بازگردد.

روند ۴ ساعته بیت‌کوین، Tradingview

شاخص دامیننس

این شاخص که روزهای گذشته دوباره به بالای ۴۲درصد رسیده بود. دیروز همزمان با بازگشت بیت‌کوین به زیر ۲۳هزار دلار، دامیننس بیت‌کوین نیز به سطح ۴۱٫۹درصد سقوط کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیت‌کوین در بالای سطح ۲۳هزار دلار معامله می‌شود، اما دامیننس همچنان زیر سطح ۴۲درصد باقی مانده‌است.

همزمان با بازگشت بیت‌کوین به بالای ۲۳هزار دلار و نزولی شدن شاخص دامیننس، آلت‌کوین‌ها شاهد رشد بیشتری نسبت به بیت‌کوین بودند.

 

اتریوم به عنوان اصلی‌ترین رمزارز بازار پس از بیت‌کوین، بالای ۳درصد رشد داشته است. تا لحظه نگارش این گزارش اتریوم در بالای سطح ۱۶۵۰دلار معامله می‌شود.

گفتنی است این سطح برای اتریوم بسیار حیاتی است. اگر موفق به تثبیت در بالای این سطح شود. احتمال صعودهای بیشتر برای اتریوم دور از انتظار نخواهد بود.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین، Lookintobitcoin

شاخص ترس و طمع و بازار کریپتو

این شاخص برای اندازه‌گیری سنتیمنت بازار کریپتو نیز استفاده می‌شود. در حال حاضر این شاخص نسبت به روزهای گذشته تغییر زیادی نداشته است.

گفتنی است این شاخص همچنان روی عدد ۳۱واحد و در منطقه ترس قرار دارد. اگر بیت‌کوین تا پایان امروز موفق به تثبیت بالای سطح ۲۳هزار دلار نشود. احتمال سقوط این شاخص به زیر ۳۰واحد وجود خواهد داشت.

برخی تحلیلگران امید دارند که پیروز این مبارزه گاوهای بازار باشند. زیرا که شواهد و الگوهای شکل گرفته در بازار امید به صعود بیت‌کوین را نشان می‌دهند.

وضعیت سایر آلت‌کوین‌ها نیز در شرایط حیاتی قرار دارد. اکثر آلت‌کوین‌های مهم بازار در سطوح مهم خود درحال نوسان هستند.

کاردانو، در حال حاضر بالای ۰٫۵۱ دلار قرار دارد و در صورت تثبیت، مقاومت پیش‌روی آن سطح ۰٫۵۲ و سپس ۰٫۵۴ دلار خواهد بود.

سولانا نیز یالای سطح بالای ۳۹ دلار معامله می‌شود. که در صورت تثبیت در این سطح احتمال بازگشت آن به ۴۱ دلار وجود خواهد داشت.

اما در صورت از دست رفتن سطح ۳۹دلار، سقوط آن به ۳۷دلار دور از انتظار نخواهد بود.

خروج از نسخه موبایل