نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۹ بهمن ۱۴۰۰ +اسامی برندگان

  کد خبر: 09110067269

نتایج قرعه کشی فروش فوری خودرو امروز ۹ بهمن ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. در مرحله سی ام از فروش فوری، برندگان ۳ محصول ایران خودرو مشخص می‌شوند.

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو خودروهای پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای عرضه شده است.
موعد تحویل خودروها سه ماه بعد در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۹ بهمن ۱۴۰۰ پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز شنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح انجام شده است و بلافاصله پس از تایید نهادهای رسمی لیست برندگان ایران خودرو بهمن ۱۴۰۰ منتشر می‌شود.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو برای سه خودروی محبوب این خودروساز از روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده بود و تا ساعت ۲۴ شب گذشته جمعه هشتم بهمن ماه ادامه داشت و امروز افراد متقاضی این دوره از فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

افراد برای اطلاع از نتایج قرعه کشی باید با کد رهگیری و کد ملی به نشانی گفته شده مراجعه کنند. قرعه کشی ایران خودرو ۹ بهمن ماه در محل همیشگی قرعه کشی‌های ایران خودرو برگزار شد و نماینده رسانه‌ها و نهادهای نظارتی بر آن ناظر بودند.

سه خودروی عرضه شده در این دوره از فروش فوری پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای بوده‌اند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

در این طرح نیز برای توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های از جمله داشتن گواهینامه و محدودیت کد ملی گذشته کماکان اجرا می‌شود.

انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند، مانند روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد.

اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان پنج روز فرصت برای واریز وجه خودرو به حساب ایران‌خودرو وجود خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل