نحوه ثبت نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

  کد خبر: 3001993487

اطلاعیه لزوم ثبت نام کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک های پزشکی، جهت صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

محمدمهدی علاالدین، رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی)، جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی):

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه های دولتی، ارگان ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و… ؛ بدین وسیله به اطلاع می رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard می باشند.

یادآور می شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی می باشد.

متقاضیان می توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن ۰۹۰۵۰۴۹۱۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

منبع: ایلنا

خروج از نسخه موبایل