نخستین مستمری بیمه باران پرداخت شد

  کد خبر: 27070050614

با گذشت کمتر از یک‌ماه از رونمایی از جدیدترین محصول شرکت بیمه باران تحت عنوان «بیمه مستمری ترنم باران»، روز ۲۷مهر، نخستین مستمری به حساب بیمه‌گزار واریز شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه باران، سروناز درواری، مدیر بیمه‌های زندگی بیمه باران، درباره جزئیات این بیمه‌نامه تصریح کرد: این بیمه‌نامه که از نوع بدون فاصله است، یک‌ماه پس از دریافت یکجای حق بیمه، روند پرداخت مستمری را آغاز کرده است.

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه باران با یادآوری ماهیت بیمه مستمری ترنم باران گفت: بیمه مستمری ترنم باران نوعی بیمه زندگی به شرط حیات است که ویژگی‌های ممتاز محصول انحصاری شرکت بیمه باران یعنی ترنم باران، را در بر گرفته است.

کارشناسان بیمه باران پیش از ارائه این محصول، تلاش کرده‌اند نیازهای اقشار مختلف جامعه در خصوص مستمری را بازشناسی کند و براساس آن امکاناتی را به بیمه‌گزار پیشنهاد دهند که پاسخگوی نیازهای حداکثری آن‌ها باشد.

درواری در ادامه افزود: در واقع یکی از نقاط قوت بیمه مستمری ترنم باران این است که به فرد بیمه‌شده امکان می‌دهد بتواند ذی‌نفعان بیمه‌نامه را به انتخاب خود برگزیند و روش‌ها و بازه‌های زمانی دریافت مستمری خود را انتخاب کند.

این آزادی در عمل به بیمه‌گزار این فرصت را می‌دهد که براساس شرایط و تمایل خود، بهترین مدل پرداخت حق بیمه و دریافت مستمری را انتخاب کند.

خروج از نسخه موبایل