نوسان قیمت بیت کوین در کانال ۴۸ هزار دلار

  کد خبر: 22090060592

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس داده‌های داشبورد بیت کوین، بیش از ۹۰٪ از کل مقدار بیت کوین که تا به حال ممکن است وجود داشته باشد، استخراج شده است. شبکه بیت کوین، تنها شکل پول نقد دیجیتالی است که می‌تواند مشکل دوگانه خرج کردن را به روشی مناسب و بدون اعتماد حل کند.

یک سیاست پولی قابل پیش‌بینی و غیرقابل تغییر یکی از جنبه‌های اصلی است که بیت‌کوین را جذاب می‌کند، به‌ویژه در مواجهه با واقعیت ارز‌های فیات و «کریپتو» – که عرضه و سیاست پولی آن‌ها می‌تواند بر اساس تصمیم چند نفر تغییر کند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲۲.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۷۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۷۳.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲.۰۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲ آذر ماه را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۸.۷۹۷ ۱,۵۰۲,۴۸۹,۲۱۸
اتریوم ۳۹۸۸ ۱۲۲,۷۸۶,۸۸۹
بایننس کوین ۵۵۱ ۱۶,۹۸۰,۷۲۴
تتر ۱ ۳۰,۸۰۷
سولانا ۱۶۴ ۵,۰۶۰,۷۸۹
کاردانو ۱.۳۰ ۴۰,۰۳۶

خروج از نسخه موبایل