هفت محصول جدید ایرانول روانه بازار شد

  کد خبر: 17090059909

محصولات جدید شرکت ایرانول با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پالایشگاه روغن‌سازی شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

 به گزارش شستا رسانه، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین رونمایی از محصولات جدید ایرانول با تاکید بر اینکه باید به سمت تولید ارزش افزوده حرکت کنیم، گفت:

خطوط تولید شرکت ایرانول با تمرکز بر ارزش افزوده و سرمایه‌گذاری های مناسب رشد و توسعه مناسبی داشته است.

وی افزود: این تولیدها شامل انواع روغن‌های موتور،دیزل، گیربکس و موارد دیگری بود که استانداردهای آن‌ها ارتقای قابل توجهی پیدا کرده و از امروز بخشی از این محصول وارد بازار خواهد شد.

عبدالملکی با اشاره به رشد مناسب خطوط تولید شرکت ایرانول در سال‌های اخیر بیان کرد: برای تمامی مجموعه‌های صنعتی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر ارزش افزوده تمرکز و تاکید بیشتری داریم که در این زمینه صندوق‌های بازنشستگی کشوری، شستا و دیگر نهادهای زیرمجموعه سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام دادند‌.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره سیاست‌های کلان وزارت‌خانه در افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده محصولات، گفت: به هلدینگ های اقتصادی تابعه از جمله صندوق بازنشستگی کشوری و شستا تاکید کردیم با افزایش و هدفمندتر کردن میزان سرمایه‌گذاری‌ها، تلاش کنند تا در سریعترین زمان ممکن این سیاست‌ها اجرایی شوند.

عبدالملکی همچنین در این مراسم از طرح موم‌گیری که از مهمترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است، بازدید کرد.
شایسته ذکر است شرکت نفت ایرانول تولیدکننده روغن موتور و انواع روانکار با بهره گیری از ۲ پالایشگاه بزرگ روغن سازی در تهران و آبادان است.

خروج از نسخه موبایل