واعظی: برای محدودیت‌ سفرها در هفته آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم

  کد خبر: 3007995131

واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه دورکاری کارکنان دولت و محدودیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: در ارتباط با وضعیتی که در تهران و کلان شهرهایی که وضعیت حادتری دارند اختیار را به ستاد استانی دادیم که با هماهنگی وزیر بهداشت و وزیر کشور در مورد ۱۴ مورد خودشان تصمیم بگیرند و اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در ارتباط با دورکاری، یک ماه و نیم قبل آقای جمشید انصاری بخشنامه‌ای در نظر گرفتند که خود رئیس بخش مربوطه در نظر بگیرد که هم کار مردم انجام شود و هم بخش مورد نظر کم جمعیت‌تر باشد. افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند یا سن‌شان بیشتر است نیز اجازه دورکاری و حضور در منزل دارند.

واعظی بیان کرد: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد. فردا رویس‌جمهور با روسای کمیته های ستاد ملی کرونا جلسه دارند و تصمیم گیری خواهد شد. روز شنبه هم جلسه ستاد کرونا است و در آنجا بحث خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: آنچه مهم است همکاری مردم و همه بخش های است که می توانند به یکدیگر کمک کنند. وظیفه ما مسئولین است که موارد را رعایت کنیم.

منبع: مهر

خروج از نسخه موبایل