ورود «وصنا» به باشگاه ۵۰۰۰ میلیاردی ها

  کد خبر: 29090061666

با حضور ۷۹.۱۷ درصد سهامداران «وصنا»افزایش سرمایه این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع بهشهر، مجمع این شرکت با اعتماد به پیشنهاد هیات مدیره به افزایش بیش از ۸۵ درصدی سرمایه رای مثبت داد.

بر این اساس با رای حداکثری سهام داران، سرمایه این شرکت از مبلغ ۲۷۰۰ میلیارد ریال به ۵۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت. این افزایش سرمایه که از محل سود انباشته صورت می گیرد یکی از اقدامات راهبردی مدیریت به شمار می رود .

همچنین مجمع تصویب کرد که پاره سهم های ایجاد شده از این افزایش سرمایه را از طریق بورس واگذار کند و بهای فروش سهم پس از هزینه های مربوط به حساب سهام داران منظور شود.

افزایش سرمایه«وصنا» به منظور حفظ منافع سهامداران و افزایش ارزش شرکت در سال مالی آتی و تداوم روند سودآوری شرکت و رشد آن با توجه به شرایط بازار سرمایه تهیه شده است. این افزایش سرمایه سود خالص شرکت در بازه زمانی۴ ساله آینده را جمعا به مبلغ ۶۱۰۴ میلیارد ریال نسبت به حالت عدم انجام افزایش سرمایه افزایش خواهد داد.

بر این اساس دوره بازگشت سرمایه با نرخ تنزیل ۲۰ درصد حدود ۲۸ ماه برآورد گردیده که تحقق آن عمدتا منوط به حفظ و تداوم روند رو به رشد بازار سرمایه در سنوات آتی است.

«وصنا» تلاش می کند که با یک مدیریت حرفه ای و مبتنی بر هوشمندی و از فرصت های خرد و کلان بازار سرمایه بیشترین بازدهی و کمترین ریسک را متوجه سرمایه گذاران خود کند.

 

خروج از نسخه موبایل