آخرین مهلت ثبت‌نام در قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو

  کد خبر: 23090060791

ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل حداکثر سه ماهه) برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و از طریق قرعه‌کشی به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام کنند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها سه ماهه خواهد بود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت‌نام:

طرح فروش فوق العاده( با موعد تحویل سه ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ شروع و تا پایان امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ادامه دارد  و فردا قرعه‌کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است؛ لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه:

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی می‌باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو بر عهده متقاضی می‌باشد.

۵ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۶ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار (پنل کاربری) امکان پذیر می‌باشد و لیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

۷ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می‌باشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۸ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

خروج از نسخه موبایل