پرداخت ۳۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در دستور کار بانک صنعت و معدن

  کد خبر: 05020023650

مدیرعامل بانک صنعت و معدن پرداخت ۳۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست‌های اعتباری این بانک در راستای محقق کردن شعار سال دانست و اعلام کرد تمرکز انجام عملیات، ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰بر شرکت‌های دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و فن‌آور خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری افزود: تامین مالی حداقل ۴هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه و ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکت‌های برگزیده از ۵۰۰شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰درصد را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات اساسی این بانک دانست و افزود: توسعه خدماتی همچون صدور ضمانت‌نامه‌های مختلف، گشایش اعتبارات اسنادی و خدمات غیر حضوری بانکداری خرد را در دستور کار داریم و از تمامی شعب این بانک انتظار داریم در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای بانکی و مالی مشتریان باشند و در خصوص سامانه‌ها و خدمات غیر حضوریی که برای رفاه حال مشتریان گرامی در ایام شیوع ویروس کرونا طراحی و اجرا شده‌اند، اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشند.

مهری گفت: در راستای برنامه‌های این بانک برای استقرار کامل بانکداری دیجیتال در سال جاری حداقل از ۵خدمت جدید در حوزه بانکداری دیجیتال، رونمایی خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل