پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی دام و طیور

  کد خبر: 07040188937

سرپرست بانک کشاورزی از پرداخت بیش از ۴۸ هزار فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی دام و طیور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، رضایی روز شنبه چهارم تیرماه و در آیین تجلیل و معارفه مدیر امور شعب این بانک در تهران بزرگ با اعلام این مطلب افزود: طی هفته های اخیر و با تلاش کارکنان سراسر کشور به ویژه کارکنان شعب، خوشبختانه پرداخت تسهیلات به واحدهای دام و طیور به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت انضباط مالی و پرهیز از اضافه برداشت از بانک مرکزی خاطر نشان کرد: با تلاش خانواده بزرگ بانک کشاورزی و همت همکاران در جذب منابع ، طی ماه های اخیر اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشتیم.

رضایی در تشریح عملکرد بانک کشاورزی در حوزه تجهیز منابع، روند رشد منایع این  بانک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حوزه اعتبارات نیز تعهدات بانک برای حمایت از بخش کشاورزی در حال انجام و پیگیری است و با اختصاص خطوط اعتباری مناسب با هدف کمک به تحکیم امنیت غذایی کشور از این بخش حمایت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و اهمیت وصول مطالبات و ضرورت تعیین تکلیف مطالبات معوق تصریح کرد: خوشبختانه بخش مهمی از برنامه های این حوزه محقق شده اما باید با برنامه‌ریزی مدون و با سرعت بیشتری پرونده ها را تعیین تکلیف کرد.

رضایی با اشاره به  عاملیت بانک کشاورزی در خرید تضمینی گندم وسایر محصولات استراتژیک گفت: با اهتمام کارکنان این بانک در سراسر کشور، وجوه خرید تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شده است .

خروج از نسخه موبایل