پرسپولیس ۳ – نساجی ۱؛ شروع خوب سرخ ها در نیم فصل دوم

  کد خبر: 24110069520

پرسپولیس با نتیجه سه بر یک نساجی را در خانه خود شکست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس، از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس با نتیجه سه بر یک میزبان را شکست داد.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

نیمه اول:

دقیقه ۲: ارسال پای چپ وحید امیری از سمت راست زمین نساجی، در نقطه کور مدافعان این تیم روی سر کمال کامیابی‌نیا نشست و ضربه سر وی پس از برخورد روی زمین در مقابل علیرضا حقیقی به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۷: یک و دوی احسان پهلوان و وحید امیری با پاس در عمق پهلوان، شکافی در قلب خط دفاعی نساجی ایجاد کرد تا امیری با ضربه‌ای دقیق از بین پاهای دروازه‌بان نساجی، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه ۱۶: پاس در عمق مسعود شجاعی پشت منوچهر صفروف به رضا جعفری رسید و وی با استفاده از فرصت جلو آمدن لک، با پاس دقیق در عرض کریم اسلامی را صاحب موقیت کرد تا این بازیکن گل اول نساجی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۱: روی تعلل و اشتباه علی نعمتی توپ به بازیکنان نساجی رسید اما فرصت سوزی کریم اسلامی سبب شد این موقعیت نساجی به هدر برود.

دقیقه ۲۳: شوت حسن نجفی از گوشه سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۶: حامد لک ضربه زمینی و از راه دور اکبر صادقی را مهار کرد.

دقیقه ۳۰: روی ضدحمله تیم نساجی ارسال کریم اسلامی با ضربه رضا جعفری همراه شد اما توپ با برخورد به بدن علی نعمتی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۷: پاس پشت دفاع مسعود شجاعی به کریم اسلامی رسید اما وی با یک کنترل بد توپ را از دست داد تا موقعیتی خطرناک برای نساجی از دست برود.

دقیقه ۴۵: وحید امیری با پاس پشت پا،  مهدی عبدی را در موقعیت مسلم گلزنی قرار دارد اما ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه نساجی برخورد کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: احسان پهلوان در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت اما پیش از اینکه به توپ برسد، حقیقی توپ را زد و پای پهلوان به حقیقی خورد تا هر دو مصدوم شوند که البته مشکل خاصی پیش نیامد.

.دقیقه ۶۲: پاس در عمق کریم اسلامی را صاحب توپ کرد و او در تک به تک با لک موفق به گلزنی شد اما پرچم کمک داور این گل را مردود کرد.

دقیقه ۷۲: اشتباه در خروج حامد لک و دفع اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا کریم اسلامی به دروازه خالی این تیم شلیک کند که ضربه محکم او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: ایوب کلانتری در میانه میدان با خطا روی حامد پاکدل، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه۹۱: روی اشتباه حامد شیری در پاس رو به عقب و زیرکی حامد پاکدل، او گل سوم را وارد دروازه حقیقی کرد.

خروج از نسخه موبایل