پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به روز پتروشیمی

  کد خبر: 08100063036

متن پیام بدین شرح است:

هشتم دی ماه ” روز صنعت پتروشیمی” فرصت مغتنمی است تا از تلاش خستگی ناپذیر و مشارکت تمامی فعالان عرصه صنعت پتروشیمی تقدیر و تشکر به عمل آید.

بدون شک دستاوردهای بی بدیل این صنعت افتخار آمیز در کشور عزیزمان نقش بسیار مهمی را در توسعه و بستر رشد دیگر صنایع کشور ایفا نموده است.

خوشبختانه در آستانه پنجاه و هفتمین سال تاسیس صنعت پتروشیمی، با امید به همتی مضاعف و حضور استوار، همچنان در تلاش برای به ثمر رسیدن افق چشم انداز ۱۴۰۴ و تحقق اهداف ترسیم شده هستیم.

برنامه ریزی مناسب با تکیه بر بیش از پنج دهه دانش فراگیر و سرمایه ارزشمند انسانی می تواند شتاب بیشتر در مسیر “جهش تولید و توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی” را تحقق بخشد تا بتوانیم همچنان شاهد توسعه چشمگیر این صنعت ارزش آفرین باشیم.

در این میان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بعنوان یکی از مراکز اصلی صنعت پتروشیمی، درتلاش است تا همگام با توسعه این صنعت سهم خود را در توسعه آتی صنعت حفظ و تقویت نماید.

در همین راستا طرح های قابل توجه ای در حوزه صنایع بالا دستی، میانی و پایین دستی تعریف گردیده که محوریت آنها با توجه به تنوع تولیدات منطقه و دسترسی به خوراک برروی صنایع پیشران متمرکز شده است پیشبرد این سیاست، قطعا به کاهش نیاز کشور از واردات برخی محصولات منجر گردیده و در نهایت ” دسترسی به ارزش افزوده بیشتر را مهیا خواهد نمود.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان نهاد تسهیل کننده، پشتیبانی، تنظیم گر و اداره کننده منطقه تمامی مساعی خود را در جهت رفع مشکلات حوزه تولید و ایجاد بستر مناسب برای توسعه های ” آنی به عنوان یک مدل مناسب حاکمیتی در ایجاد هم افزایی و همگرائی منطقه ایی با مشارکت تمامی فعالین تولیدی و اقتصادی منطقه بکار خواهد گرفت تا در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد.

اینجانب مجددا این مناسبت ارزشمند را به کلیه مدیران، کارکنان و زحمتکشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم که همواره شاهد رشد پیشرفت و توسعه چه بهتر و بیشتر این صنعت ارزش آفرین باشیم.

سید امید شهیدی نیا
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

خروج از نسخه موبایل