پیش بینی روند قیمتی بیت کوین / وضعیت بازار آلت کوین‌ها

  کد خبر: 20090060231

روز گذشته پس از آنکه اعلام شد یکی از شاخص‌های تورمی کلیدی در آمریکا به بالاترین سطح خود در ۳۹ سال گذشته رسیده است، قیمت بیت کوین تا حدودی بازیابی شد.

با این حال، در آستانه بسته‌شدن چهارمین کندل هفتگی نزولی بیت کوین، تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال چندان به صعودی‌شدن روند بازار در کوتاه‌مدت خوش‌بین نیستند.

در ساعات پایانی روز گذشته، بازار بیت کوین همراه با بازارهای مالی سنتی رشد کرد و این در حالی بود که عده‌ای سرمایه‌گذاران به این نتیجه رسیده بودند که نرخ تورم آن‌قدرها هم که کارشناسان اقتصادی هشدار داده‌اند، بالا نبوده است.

در آستانه بسته‌شدن چهارمین کندل هفتگی نزولی بیت کوین، تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال هم برای جهش صعودی پایان سال جاری میلادی، مانند آنچه در اواخر ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، شانس کمتری در نظر می‌گیرند.

کارشناسان کوین بیس در خبرنامه روز گذشته خود نوشته‌اند:

به دلایل فنی، سرمایه‌گذاران نهادی احتمالاً در آخرین هفته‌های ماه دسامبر (آذر) ریسک سنگینی را متحمل نخواهند شد. در نتیجه انتظار داریم برای روزهای باقی‌مانده از ماه دسامبر (آذر)، نوسان قیمت ارزهای دیجیتال محدود شود.

وضعیت بازار آلت کوین‌ها

تراکم در شبکه سولانا اعتبار این پروژه را زیر سؤال می‌برد: صبح پنجشنبه سرعت شبکه سولانا به خاطر شلوغی پیش از حد، به‌شدت کاهش یافت. این اتفاق باعث شد تا عده‌ای ساختار غیرمتمرکز، ارتباط و شفافیت در اکوسیستم ذی‌نفعان پروژه سولانا، یعنی سولانا لبز (Solana Labs)، را زیر سؤال ببرند.

سقوط قیمت پولکادات، سولانا و لونا با افزایش فشار فروش در بازار: قیمت توکن پروژه‌های لایه اول پولکادات، سولانا و لونا صبح روز جمعه کاهش قابل توجی را تجربه کرد و این در حالی بود که بازار ارز دیجیتال به‌طور کلی درگیر سقوط شده بود.

سقوط ارزش سولانا به مشکل شلوغی و کاهش سرعت این شبکه نسبت داده می‌شود، با این حال عوامل فاندامنتال مرتبط با پولکادات و لونا، توکن اصلی شبکه ترا (Terra)، همچنان قدرتمند به نظر می‌رسند.

خروج از نسخه موبایل