پیش بینی قیمت بیت کوین / اتریوم چه می‌شود؟

  کد خبر: 16090059765

بیت‌کوین بعد از ریزش سنگین خود تا محدوده ۵۱ هزار دلار رشد کرده و بازار گاردی صعودی گرفته اما سوال اصلی این است که ریزش بیت‌کوین تمام شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، اکثر آلت‌کوین‌ها در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته رشد زیادی کردند و بازار جان گرفته اما برخی از کارشناسان عقیده دارند سایه ریزش هنوز روی سر بیت‌کوین است.

امیر بیات، کارشناس حوزه رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با احتمال ریزش دوباره بیت‌کوین گفت: اگرچه بیت‌کوین رشد کرده و در محدوده ۵۱ هزار دلار معامله می‌شود اما به نظر ریزش بازار هنوز تمام نشده و یک موج دیگر اصلاحی باقی مانده است.

این کارشناس در رابطه با پیش‌بینی روند بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین تا ۵-۶ روز دیگر تا محدوده ۵۳ هزار دلار که همان محدوده حمایت معتبر زمان ریزش بود رشد می‌کند و بعد موج بعدی اصلاحی شروع می‌شود. احتمالا موج بعدی اصلاحی تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار ادامه داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با شرط صعود بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین برای صعود اول باید محدوده ۵۵ هزار دلار و بعد محدوده ۷۵ هزار دلار را پشت سر بگذارد. بدون رشد قیمت تا ۷۵ هزار دلار بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری محقق نمی‌شود.

این کارشناس در رابطه با احتمال ریزش بازار گفت: به نظرم بیت‌کوین تا زمانی که بالای ۳۹ هزار دلار باشد روند صعودی بازار تمام نشده است.

بیات عقیده دارد که بازار بعد از اصلاح مدتی روندی رنج دارد و بعد روند صعودی بازار شروع می‌شود.

این کارشناس پیش‌بینی می‌کند اصلاح بازار حدود یک ماه طول می‌کشد و بعد روند صعودی بازار شروع می‌شود و بیت‌کوین می‌تواند تا ۹۰ هزار دلار رشد کند.

اتریوم چه می‌شود؟

بیات عقیده دارد اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین دارد و دامیننس این ارز نسبت به بیت‌کوین گاردی صعودی گرفته است.

اتریوم یک مقاومت در محدوده ۴ هزار و ۴۸۰ دلار دارد که اگر این مقاومت شکسته نشود احتمال ریزش این ارز تا محدوده ۳ هزار و ۶۰۰ دلار وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل