چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها کنترل ‌شود؟

  کد خبر: 09080052107

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات کنترل ‌شود؟ چه زمانی دست دلالان و کاسبان و عوامل بی‌ثباتی بازار قطع می‌شود؟

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی  در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان و تشکر از رئیس جمهور بابت سفرهای اخیر و حضور میدانی گفت: این حرکت انقلابی و جهادی یعنی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. یعنی سرباز واقعی نظام و ولایت بودن. این حرکت یعنی با مردم بودن و برای مردم بودن. باید همه مسئولین و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کنند اما این اقدامات با عنایت به مشکلات و بی‌توجهی دولت‌های قبلی کافی نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را از مهمترین مشکلات کشور دانست و گفت: باید در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی جدی و اساسی صورت گیرد. چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات کنترل ‌شود؟ چه زمانی دست دلالان و کاسبان و عوامل بی‌ثباتی بازار قطع می‌شود؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور دولت سیزدهم گفت: ملت به شما رأی داده و به شما هم اعتقاد و اعتماد دارند اما واقعا منتظر اقدامات انقلابی و جهادی شما برای حل مشکلات هستند. شهید بهشتی می‌فرماید آفت انقلاب اسلامی این است که دچار بازیگرانی باشد که اسلام، انقلاب و هر چیزی را دکان کنند، دکان قدرت، ثروت، شهرت و دکان ریاست. متاسفانه در دولت‌ها کم نیستند اما ما اعتقاد راسخ داریم که سید ابراهیم رئیسی با الهام گیری از اصول، راه شهدا و امام شهدا و بهره‌مندی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه این آفت‌ها و مسائل احتمالی قاطعانه مبارزه خواهد کرد.

بابایی کارنامی با بیان اینکه کشاورزان سربازان اقتصادی نظام و تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی ایران اسلامی در شرایط سخت هستند، از وضعیت اقتصادی این قشر انتقاد کرد و گفت:  مشکلات خرید محصولات و تامین سوخت و نهاده‌های کشاورزی مغفول مانده‌ است.

نماینده مردم ساری در مجلس یازدهم ادامه داد: آیا می‌دانید جنگل یعنی تولید ثروت؟ بیش از ۳۰ درصد از جمعیت استان مازندران یعنی روستاهای جنگل نشین آواره وطن شده‌اند تا جایی که متاسفانه از ظرفیت جنگل حتی از ظرفیت درختان شکسته و افتاده و خزه‌های کلم و کاشن و دیگر ثروت‌های خدادادی را به منفع مردم استفاده نکرده‌ایم. بهره‌برداری جنگل توسط بهره برداران سود جو همراه با برنامه و اصول نبوده و مردم روستانشین را در حصار قرار داده‌اند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح هادی روستاها که برای ما حیاتی است. امروز، بازگشت به روستا در مازندران آرزو شده است. به این استان سفر کنید و بدانید در مازندران چه خبر است. آیا می دانید کارگران شرکت های مجری جنگل و محافظان جنگل ۲۶ ماه است که حقوق نگرفته‌اند؟

خروج از نسخه موبایل