چگونه توطئه بیل‌گیتس را خنثی کنیم (طنز)

  کد خبر: 12060044579

راضیه حسینی

اعتراض احمد پناهیان به وعده وزیر جدید بهداشت مبنی بر واردات واکسن: «فکر نکنید حزب‌اللهی هستید، کارتان نداریم. چرا اسم واکسن های وارداتی را نمی گویید؟ فایزر و‌ مدرنا هستند یا نه؟ مواد اولیه شان فایزر هست یا نیست؟ واکسن، توطئه بیل گیتس است که کرونا را به‌وجود آورد تا ۱۵درصد مردم جهان را بکشد! واکسن برکت در دنیا بی‌نظیر است، عرق بریزید و تولیدش را بالا ببرید.»

آدم باید سربلند بمیرد. مرگ براثر کرونا شرف دارد به مرگ بر اثر واکسن‌هایی که این بیل گیتس از خدا بی‌خبر پول ساختش را می‌دهد. او آن‌ور دنیا توطئه کرده است که دقیقاً ۱۵درصد (نه یک درصد کم نه یک درصد زیاد) از جمعیت جهان را بکشد. ولی ما با وجود آدم‌های باهوش، نخبه و برملاکننده تمامی نقشه‌های استکبار، تمام معادلاتش را به هم زدیم و خودمان یک‌تنه این درصد را تا جایی که توانستیم بالا بردیم. ما به این کار ادامه خواهیم داد، تا زمانی‌که واکسن بی‌نظیر ایرانی به تولید انبوه برسد؛ واکسنی که حاصل عرق‌ریزی مسئولان است.

آن روز بیل‌گیتس دودستی توی سر خودش می‌زند، چون می‌داند بازی دیگر تمام شده است. واکسن برکت از راه می‌رسد و نه‌تنها جلوی مرگ و میر را می‌گیرد، بلکه باعث افزایش پانزده درصدی جمعیت جهان می‌شود. واکسن‌های کشنده‌ای مثل فایزر و مدرنا که در تولیدشان هیچ عرقی ریخته نشده بود، دور ریخته می‌شوند و دنیا را برکت پر می‌کند.

مهم نیست که تا آن زمان چند درصد از جمعیت ایران کم می‌شود؛ جمعیتی که شجاعانه و بدون لکه ننگ واکسن خارجی بر بازوی‌شان به دیار باقی شتافتند و دست بیل گیتس هرگز به‌شان نرسید. باید دوام بیاوریم و برای این کار بهتر است فعلاً حاصل تلاش و عرق‌ریزی الاغ ماده مصرف کنیم و از روغن بنفشه غافل نشویم تا واکسن بدون توطئه و وطنی به دست‌مان برسد. واکسنی که آن‌قدر خاص و بی‌نظیر است حتی سازمان جهانی بهداشت هم اجازه ندارد، ببیند چطور ساخته شده است. این سازمان هم دستش با بیل‌گیتس توی یک کاسه است. همه دنیا توطئه کرده‌اند تا ما ایرانی‌ها را به کشتن دهند؛ ولی خبر ندارند ما توطئه‌شان را خنثی کرده‌ایم. خودمان زوتر می‌میریم تا به دست آنها کشته نشویم.

خروج از نسخه موبایل