کاهش ۶۳ درصدی پرونده‌‌های تخلفات اداری کارکنان پست‌‌بانک‌‌

  کد خبر: 24080055358

جمال مقصودی، مدیر امور نظارت و حقوقی پست‌بانک از کاهش ۶۳درصدی تعداد پرونده‌های تخلفات اداری کارکنان بانک در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸خبر داد و گفت که پرونده‌های مفتوح کارکنان پست‌بانک‌ در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، از ۱۳۶پرونده در سال ۱۳۹۸، به ۵۱پرونده در سال گذشته کاهش یافته و این روند کاهشی در سال جدید نیز ادامه دارد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی پست‌بانک‌، مقصودی با اعلام این خبر افزود: افزایش نظارت و آموزش کارکنان نقش بسزایی در کاهش پرونده‌های تخلفات اداری داشته است.

مقصودی با بیان اینکه بسیاری از تخلفات اداری به دلیل ناآشنایی با قوانین و مقررات اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در پست‌بانک‌ طی دو سال گذشته در ۱۱عنوان از ۱۷عنوان مورد بررسی تخلفات اداری، هیچ پرونده‌ای ثبت و گزارش نشده است.

مدیر امور حقوقی و نظارت با بیان اینکه روند کاهش تخلفات اداری با توجه به اصول ۱۲گانه ابلاغی ریاست‌جمهوری حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری، اقتصادی انجام می‌شود ادامه داد: راهکارهای عملیاتی برای تحقق این اصول در بانک تهیه و اعلام شده است و با تسهیل فرآیندها، فرهنگ‌سازی و نظارت همگانی موثر و کارآمد و برخورد دقیق و قاطع می‌توان به کاهش هر چه بیشتر تخلفات کمک کرد.

خروج از نسخه موبایل