کد خبر: 020403163688
اخبار شرکت هابانک و بیمه

آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه

چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با دو هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) آغاز شد.

چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با دو هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان آغاز شد.

جوایز قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه شامل دو هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر است. علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی و هر ۵ دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود. هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.

همچنین شرط اعطای جایزه، حفظ حداقل موجودی طی ۹۰ روز متوالی در طی دوره قرعه کشی یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی است.

شایان ذکر است، دوره قرعه کشی از اول مهر ماه ۱۴۰۲ لحاظ شده و مشتریان می توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب بانک و غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir در این جشنواره شرکت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا