کد خبر: 290302130401
اخبار شرکت ها

آمادگی صحا برای حمایت از شرکت‌های فعال حوزه کشاورزی

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اعلام کرد که هر شرکت غیر دولتی با فعالیت فن‌آورانه در هر رشته‌ای و قرار گرفتن در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات، می‌تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، «حمید وطن‌دوست» مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشاورزی، مواد غذایی، ماشین الات و صنایع وابسته، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هر شرکت غیر دولتی که در هر رشته‌ای فعالیت فن‌آورانه داشته باشد و در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات قرار گیرد، می‌‍تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.

وی با اشاره به مقادیر حمایتی صحا از شرکت‌های فن‌آور و صنایع پیشرفته افزود: این حمایت ها شامل دو گروه اصلی تسهیلات تا سقف ۲۵۰میلیارد ریال و صدور ضمانتنامه تا سقف هزار میلیارد ریال است.

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همچنین از آمادگی این صندوق برای حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی، دامپروری، پرورش آبزیان و طیور، دفع آفات نباتی، اصلاح بذر و نباتات، بسته بندی محصولات با فن‌آوری‌ های نوین، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای، اصلاح نژاد دام و طیور، توسعه واکسن حیوانی، بازیافت صایعات گیاهی، صنایع تبدیلی کشاورزی و بازاریابی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی را اعلام کرد.

وطن‌دوست همچنین گفت: تمامی متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را به پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی www.airdfh.ir اعلام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا