کد خبر: 200703175742
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدنرئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد؛

آمادگی مجلس برای کمک به وزارت نیرو در تامین بودجه

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در زمینه تامین بودجه مجلس آمادگی دارد به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

عصراقتصاد: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی گفت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسات تعاملی خود را با وزرا به منظور بررسی و یافتن راهکار عملی برای رفع مشکلات، مسائل و موانع در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مجلس ریل‌گذار وزارتخانه‌های مختلف است، افزود: زمانی این امر محقق می‌شود که نسبت به مسائل، چالش‌ها و محدودیت‌های موجود اطلاعات‌ کافی وجود داشته باشد و بر اساس آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس به تداوم برگزاری جلسات تعاملی با وزرا اشاره کرد و درباره اقتصاد یارانه‌ای صنعت آب و برق، اظهار داشت: مجلس همواره از اجرای قانون حمایت کرده و امید است در این دوره برنامه هفتم توسعه، برنامه قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد.

وی تقویت تعامل میان وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این رابطه کارگروه‌های تخصصی ایجاد شده است و با تداوم این مسیر مجلس در کنار نظارت، حمایت لازم را خواهد داشت.

حجت الاسلام موسی احمدی یادآور شد: همه توان و تلاش کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این است بستر تعاملی را با بدنه وزارتخانه‌ها ایجاد کند و بی‌شک این کمیسیون با تمام توان در کنار وزراتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نیرو خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد در بحث بودجه به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا