کد خبر: 310603173408
روزنامهعصر انقراض (طنز)

ابر پروژه سرویس بهداشتی

ضرغامی گفت برای دولت پزشکیان قرارداد ساخت سرویس بهداشتی با سرمایه‌گذاری خارجی آماده کرده...

دکتر حمزه رضایی

پزشکیان چه شانس و بخت بلندی دارد. نیامده همای سعادت بر سرش نشسته است.

تا کنون هیچ دولتی و در هیچ مقطع زمانی و شاید هم در هیچ کشوری این همه توفیق و خوش اقبالی را یک جا نداشته است!

سیاست تعامل با دنیا، توّرم تک رقمی، ارزانی و فراوانی نعمت، حلّ مشکلات ارزی و مسئله بغرنج چند نرخی، به سرانجام رساندن برجام، تحقّق وعده چهار میلیون واحد مسکونی و صدها پروژه ریز و درشت دیگر…

این ها اگر نامش اسب زین کرده نیست، پس چه اسمی می توان بر آن گذاشت؟

اخیراً هم که ضرغامی سنگ تمام گذاشته است و نه تنها مشکلات دولت پزشکیان، که کل‌ّ مشکلات کشوری و لشکری و درون مرزی و برون مرزی را یک جا حلّ و فصل نموده است.«ساخت سرویس بهداشتی با سرمایه خارجی»!!!

ضرغامی علاقه خاصی در حوزه سرویس های بهداشتی دارد. پیش از این هم او اشاره کرده بود که « با حفظ سمت مسئول سرویس های بهداشتی کشور است»

با توجّه به همین موضوع است که ایشان در تمام سفرها و بازدیدها، حتماً سری به سرویس های بهداشتی بین راهی می زند و حتّی از تشکیل «ستاد ساماندهی توالت های عمومی» خبر داده بود و تاکید کرده بود قبل از اینکه موضوع کنسرت و حجاب و مسائل این چنینی مطرح شود، سرویس بهداشتی اولویّت دارد. آن هم در حدّ اداره یک کشور!

مطمئناً اگر عمر حاکمیّت ایشان بر سرویس های بهداشتی بیشتر بود و مجال بیشتری برای خدمت در این حوزه استراتژیکی داشتند، با این انگیزه و علاقه و تخصّص بالایی که در وجود ایشان می بینیم، یقیناً پس از مدّت کوتاهی، نه تنها مشکل سرویس های بین راهی و مساجد کشوری که مشکل تمام توالت ها و سرویس های این چنینی در سراسر منطقه و حتّی تمام دنیا حل و فصل می شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا