کد خبر: 100603171487
جامعه و فرهنگ

اجرای طرح الگوی خدمت در بلوار مطهری منطقه ۱۹

شهردار منطقه۱۹ از بهسازی و مناسب سازی بلوار مطهری از محور های پرتردد ناحیه دو در قالب طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی در مسیری به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر در دو مسیر رفت و برگشت در قالب طرح الگوی خدمت انجام شده است بیان کرد: عملیات اجرایی بلوار مطهری در حوزه فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل ترافیک انجام و تا پایان بهسازی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی مختلف در این محور و تردد بالای شهروندان، به منظور ایجاد فضایی امن و ایمن عملیات خط کشی محوری طولی ۹ هزار متر و خط کشی عرضی ۵۰۰ متر طول از میدان ماهان تا میدان شقایق ابتدا و انتهای بلوار، نصب تجهیزات ترافیکی چون تابلو خطر نما، استوانه، بشکه ترافیکی، اجرای ۱۰ مقطع بلوک عابر پیاده و ۱۲ مورد نوشتار آهسته، مدرسه، احتیاط انجام شده است.

به گفته این مسئول از اقدامات اجرایی مهم در این محور که به منظور ساماندهی وضعیت رفیوژ میانی بلوار و سهولت تردد انجام شد می توان به عملیات لوله گذاری، اجرای سنگ فرش، غرس نهال، بازپیرایی و هرس اشاره کرد.

همچنین هزار و ۶۰۰ متر طول اجرای جدول و کف پوش به اتمام رسیده و۹۰۰ متر در حال اجرا است و پیش بینی می شود در ۲۲ هزار متر مربع از معبر عملیات تراش و روکش مکانیزه انجام شود.

اخگر پور با اشاره به اهمیت افزایش زیبایی بصری و منظر شهری بلوار مطهری به رنگ آمیزی جداول، المان های شهری، مطابق رنگ پالت شهر تهران اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنایی رفیوژ میانی و بهسازی آبنمای میدان بخشنده نیز در دستور کار قرار دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا