احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۲۵ هزار دلار/ این پیش‌بینی را جدی بگیرید!

  کد خبر: 29110069892

در نمودار یک هفته‌ای و ماهانه بیت‌کوین، سیگنال‌های نزولی برای این ارز زیاد است. احتمال سقوط بیت‌کوین چقدر ارزیابی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، برخی از کارشناسان با توجه به سیگنال‌های نزولی در نمودار هفتگی و ماهانه بیت‌کوین، نسبت به احتمال سقوط این ارز به زیر ۳۰ هزار دلار هشدار می‌دهند.

کارشناسان با استدلال به مدل LFG (رشد فراکتال لگاریتمی) پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین روندی نزولی در پیش دارد. همچنین براساس داده‌های تاریخی احتمال ریزش این ارز کم نیست.

یک تحلیلگر به نام rudd’s مدل LFG را در نمودار ماهانه تحلیل کرد و نوشت: بیت‌کوین به پایین‌ترین محدوده سقوط می‌کند. همانطور که در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ این اتفاق افتاد.

این کارشناس تاکید کرد: چند ماه تا ریزش بیت‌کوین فاصله داریم. بهترین سناریو برای خرید بیت‌کوین در محدوده ۲۴ تا ۲۷ هزار دلار است.

نمودار تحلیل قیمت بیت کوین

روبان‌های میانگین متحرک با پایان چرخه‌های نزولی بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ منطبق شده‌اند.

این روبان‌ها طیفی از میانگین متحرک (MA) هستند و در پیدا کردن حمایت و مقاومت‌ها، به تحلیلگر کمک می‌کنند.

کارشناسان در رابطه با احتمال ریزش تا ۲۵ هزار دلار هشدار می‌دهند.

شاخص مقاومت نسبی و MFI

در نمودار هفتگی بیت‌کوین شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۴۲ قرار دارد و روندی نزولی دارد. این می‌تواند نشانه بدی برای احتمال سقوط بیشتر بیت‌کوین باشد.

همچنین حجم خروج پول از بیت‌کوین شدت گرفته است. شاخص MFI در محدوده اشباع فروش قرار دارد و این موضوع را نشان می‌دهد.

احتمال صعود

برخلاف شاخص‌های نزولی، چندین شاخص که چشم‌انداز صعودی دارند هم مشاهده می‌شود.

براساس گزارش موسسات تحلیل داده، نهنگ‌های بیت‌کوین در ریزش اخیر این ارز خریدهای بزرگ انجام دادند. حمایت از بیت‌کوین در زمان ریزش می‌تواند در بلندمدت تاثیر مثبت زیادی داشته باشد.

همچنین در روز ۱۳ فوریه، مقدار بیت‌کوین در اختیار صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود رد سه سال گذشته رسید. هنوز روند بازار از مارس ۲۰۲۰ صعودی است اما باید مراقب بود.

این مقاله صرفا ترجمه‌ای یک گزارش خارجی است و نباید مبنای تصمیم‌گیری فعالان بازار قرار گیرد.

منبع: کوین‌تلگراف

خروج از نسخه موبایل