ارائه ۳۹۰ خدمات  درمانی مستقیم تامین اجتماعی  به بیماران

  کد خبر: 190601100636

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام کرد که  ۳۹۰ خدمات درمانی مستقیم تامین اجتماعی از سوی درمانگاه تخصصی، عمومی و بیمارستانی به بیماران ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان، میرهاشم موسوی در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی دولت آباد اظهار کرد: تعهدات درمانی تامین اجتماعی به صورت مستقیم وغیر مستقیم به بیمه شدگان، کارگران، بازنشستگان و کارمندان ارائه می‌شود.

او ادامه داد: در درمان مستقیم بیش از  ۵۰ هزار نفر طرف قرارداد خدمات درمانی عمومی، تخصصی و فوق تخصصی هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با افتتاح درمانگاه تخصصی دولت آباد افزود: این درمانگاه کار خود را با یک پزشک عمومی و تخصصی شروع کرده است و بدنبال برگزاری آزمون جذب نیروی متخصص در چند هفته گذشته  به زودی پزشکان متخصص در به منظور توسعه خدمات مستقر خواهند شد.

موسوی مهم‌ترین چالش پیش روی تامین اجتماعی برای ساخت  درمانگاه های تخصصی تحت پوشش را چالش منابع عنوان کرد و افزود: با همت تامین اجتماعی و همکاری بین بخشی  و حمایت مجلس و دولت از  تامین اجتماعی این مشکل  رفع شد.

او از افق روشنی  برای تامین اجتماعی  در حوزه درمان خبر داد که نوید رفع چالش ها به ویژه منابع را می‌دهد، افزود: توسعه خدمات جزو اهداف راهبردی است که با همکاری  بین بخشی دولت ومجلس و مابقی شرکای تامین اجتماعی در مسیر خدمت رسانی مطلوب تامین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در استخدامی که اخیرا برگزار شده است، تامین نیروی انسانی درمانگاه تخصصی دولت آباد رفع خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل